Jag vill gottgöra för dig!

Jag vill verkligen det.
Jag vet att mina handlingar är oförlåtliga, men jag hoppas att allt kan bli som förut, när vi skrattade och pratade med varandra och hade det mysigt.
Väntar på att du ska komma...>.< Men om de är på msn du dyker upp, så får jag leva med det också!

Jag lovar på mitt liv, att jag aldrig ska göra så igen. Jag ångrar mig, och det vet du!
Det var det värsta jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag är helt yr i huvudet nu, vet inte vad jag ska tänka på?!
Jag är en dum korkad ful liten jävla f****!

Hoppas du någonsin kommer bli glad av synen av mig, och att du någonsin kommer tänka på mig och le inombords.
Jag vill finnas i ditt liv!  Förlåt min älskade älskade vän!



Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte......

...leva utan dig >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu