Kort dag!

Idag var en väldans kort dag i skolan, och nyss sprang en silverfisk förbi datorn :S Spookie.
Jag började 12.25 och slutade för dagen 13.25, jag hade kort sagt en enda lektion idag!
Nice.
Ska på bio lite senare, hoppas jag. Måste upp och ladda telefonen, kanske byta kläder, och sminka mig.
Fixa håret och sånt, sen tar jag bussen in kl. 17.33 :)

Nu har jag börjat min banting på allvar.
Har inte motionerat så mycket, men jag ska dra ner som tusan på godis, bullar, dricka, chips, kakor, glass osv.
Det går inte detta.
Nej, det är inte endast för att jag har blivit rund i ansiktet, men jag känner mig väldans ful och fet.
Vill färga håret också >.< Ska nog göra det nu på lovet.
 

Äntligen lov iallafall ;D
Hur skönt som helst. Hehe... Nu ska jag bara slappa och sånt, ta igen mig lite. Verkligen slappna av och inte stressa. Och jag ska fortsätta kämpa mot ''under 50''.
Nej, nu måste jag gå och fixa, känenr mig lite stel, men whatever. Bye

image42 Jag, på skol-börjar-dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu