Måndag hela veckan!

Inte riktigt, men iallafall. Jag gillar måndagar, dom är mysiga! Bra på tv också :)


Idag har vi vart i vårt nya hus.
Mr.M var med, för han ville ha smörgås tårta! >.< Han tänker bara på mat! Närå...
Men de var ganska underhållande i det huset, vi fick slita sönder tapeter i mitt blivande rum. Nice..^^, Alltid kul att bruka våld i någon form.
Sen blev det smörgås tårta, och mina förläldrar försökte konversera, som var ungefär så här:
(Mamma)  - Näe, vi måste blir av med den här lukten alltså.
(Pappa)     - Ja, den är lite stickande.

Så sa dom ungefär var femte minut, för dom glömde att dom hade sagt det. Men vi kom iåg det. Gissa om det var tröttsamt att höra på. :|
Sen så fick vi sniffa på massa saker vad den där ''stickande-lukten'' var.
Då sa mamma:
- Näe, vi måste bli av med den där lukten. Det kanske kommer från mattan.
(Pappa)- Ja, den är lite stickande. Sniffa på mattan....
(Mr.M) - Haha, titta mattan rör sig, och upp kommer Olle. HAHAHA, sjutton vad jag garva. Sture också!

Sen när alla tapeter var borta, så ville vi gå hem. 
Men vägen hem var så lång (känndes den som) för vi, eller mest jag, ville in i skogen. En viss annan person ville hem till min säng. ^^, Hrm hrm.
Sen så kollade vi på en wierd dokumentär och glömde bort de vi tänkte på, tills jag kom på det igen.
Hej hej Monika är bra, men inte tillräckligt bra för att lyssna på introt och de tre första raderna i 20 minuter!
Barnförbjudet nu..så jag kanske inte ska skriva mer?! Eller...hm. 



Lista från söndag. Blev inget inlägg igår, så de kommer en lista från söndag istället!

Av kurrin, den 14/10 2007

1. Hur gammal är du om fem år?

22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mr.M

3. Hur lång är du?

166cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Bridget Jones, och såg nyss 20 min av American pie

5. Vem ringde du senast?

Mr.M

6. Vem ringde dig senast?

Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

(Det är privat....)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Båda, beror på vem man vill något!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

Nyss

11. Vilken ögonfärg har du?

blå-grå-gröna

12. När vaknade du i dag?

09.45
13. Vilken är din favoritjulsång?

Last x-mas

4. Vilken är din favoritplats?
Mitt nuvarande rum, för de är ljust och fint

15. Vilken plats föredrar du minst?

Skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I sverige

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

"Brandmannen"

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När jag skulle berätta om häxfingrar för Mr.M

19. Hur stor är din säng?

120 säng :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Båda!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Beror på om jag somnar med eller utan kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?

2
23. Hur många landskap har du bott i?

1

24. Vilka städer har du bott i?

Inga, bara på Hammarö
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

barfota, om de inte är kallt
26. Är du social?

Jorå

27. Vilken är din favoritglass?

Päron, tror ja. Eller Dino-glass ;)

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Panna cotta, kanske. På jul: Ris a la malta
29. Tycker du om kinamat?

Uhm

30. Tycker du om kaffe?

Näe

31. Vad dricker du till frukost?

Oboy eller vatten.

32. Sover du på någon särskild sida?

Höger.
33. Kan du spela poker?

Ja, de kan jag.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, en hel del faktiskt.

35. Är du en beroendemänniska?

Inte direkt

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej, men en dag före, fnys >.<

37. Vill du ha barn?

Många

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, franska, norska (?)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja, det har jag.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Det som är varmast

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, Mr.M ^^,

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja, min ring!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Har inget favvo men många är bra. CSI är bra!

44. Kan du rulla med tungan?

Ja a då

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Haenkyss, näe, ingen männsika. Hm, finns många roliga. Friida är en, Mr.M är också rolig.

46. Sover du med gosedjur?

Nej, dom får ligga i fotöljen, jag sover däremot med ton av kläder i säng'a

47. Vad har du för ringsignal?

Håkan Hellström-13

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En sladd till datorn från bredbandet

50. Flirtar du mycket?

Näe, inte medvetet

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej!

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Bridget Jones, på engelska

54. Läser du dagstidningen?

På morgonen

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Så kort är jag inte!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rixfm, på morron

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Något matte tal

59. När var du i kyrkan senast?

Oj, de var nog förra sommaren, när jag var på dop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Jocke

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

En natt, i trädgården

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Vet inte!!




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu