Ny duschad

Sitter här, ny duschad, (had verkligen problem att stava duschad, med eller utan c? dushad?! hm..)

Idag var jag till skolan igen. Dagen gick ganska fort, skrattade mycket med Friida och Micka, hade det trevligt.
Hade medosin redovisning, inte så trevligt. Dumma fröken, går ingenom vad vi ska läsa till provet två dagar innan. Och här har man pluggat!!
Fnys...

Tänk, att få höra någon gång : Det är bara Karin som kan de, eller fråga Karin hon är värsta bra. Eller ingen gör lika bra som hon.

Suck..jag vet att jag är dålig, så sluta >.<, jaa okej, jag är väll bäst på att vara mig själv då!
Men vem är inte bra på att vara den man är?

Dumma tårar, som rinner hela tiden. Varför, varför är jag så patetsisk. Det är en sak som jag gillar, som Mr.M  vet om....men som jag är dåligast i världen på. Jag har upptäckt de, framförallt, märker jag det själv, men ja försöker.
Sen så har jag aldrig fått en kommentar om det!
Så...:/ suck! Jag som gillade det så mycket! Nu blir de aldrig mer....:(

Träffade Mr.M idag.    Förlåt!

Allt är mitt eget fel ju >.<, mitt fel att jag blev ledsen, mitt fel att du tvivlar.
Ångrar mig, men det bara kom ur mig.


Hej hej

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu