Prov efter prov efter prov.

Jaa, när får man någonsin koppla av, och bara ta det lungt? Slippa tänka på att historian ska lämnas in, STORT matte prov på onsdag och denna fredag Naturkunkaps prov. Jag blir galen...

Och, gott folk, det blir värre! Det trodde man inte, men jo! O my god!

Jag ser alla glada själar sitta på bussen hem, säga: 'Gud, den här veckan hade vi typ 15 glosor i engelska, jag dör'
Kiss my tiny ass, vill jag säga då. (Kan ju visa mina trosor ^^,)

Näe, jag var uppe i kanske 5 minuter, och får reda på att vi har en till visning av huset! På fredag >.<
Trött jag blir!

Tillbaka till ämnet...som sagt jag ser fram emot saker, men de blir aldrig som jag tänkt mig! Inga prov så nära varandra skulle vara guld värt. Så man åtminstonde kan vila en dag i veckan.

Det var allt. Bye

Postat av: Friida;D

Prov är sämst!!

2007-10-11 @ 15:19:30
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu