Rubrik?!

Ja, alltid är det något.
Just nu, inget. Det är något.
Har tråkigt, en sleten söndag är vad det är.
Inget bra på tv fören 20.30, Parlamentet, ska kolla om det går någon sen gammal ( eller ny) Beck film på tv1000.
Jag vill inte vakna tidigt i morgon för jag har inte ett pillebarr att göra >.< Eller jo, gå ut och gå, kan jag göra :) Smart Kurrin =)

Nu får de fasen vara nog med onyttigheter, och försök inte locka med Dino-glass. Jag är stark!!
Åt pizza nyss, igen. Orkade inte så mycket, men anyway. Det bränner i min mage. Känns som jag har bomull fast som ett bildäck runt magen.
Måste göra situps.

Vill att det ska vara tisdag. Hehe, ursäkta mig för att jag saknar min fästman långt bort i stan. Nej då, men där han bor vill jag vara på tisdag. Och de ska ja ;D

Halloween snart då, uhm.
Undrar om det händer någe spännande?!
Hehe, njaa Halloween brukar inte vara så spännande, mest för ungar. Mest för godissugna ungar. Mest för godis- sugna amerikanska ungar. Jaja...visade mamma en sak idag på Game, som jag ska få i julklapp. Hehe, så nu vet jag en sak jag ska få ;D Haha, och snart är de julafton, eller jag säger att det är snart för att muntra upp mig lite!

Kanske ska ha en nedräkning här?! Vaför inte..
Hrm hrm, det är (ungefär) 57 dagar, 9 veckor, och 1368 timmar kvar tills julafton 2007! >.<
9 veckor lät låångt, men 57 dagar överlevnadsbart. =) Undrar när det är elit timmar kvar , jag vet jag är mobbad, men jag slår vad om att mer än hälften av alla som läste att det var 1368 timmar kvar undrade precis samma...nana.


 Mr. M, vad vill du ha i julklapp, förutom mig naken?! ^^,



http://www.youtube.com/watch?v=SkcaYzSUsC4

Postat av: Mr M

Hehe vad mer än dig skulle jag behöva gumman? :)

2007-10-28 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu