Sorgligt!

Jaa, jag tycker att det är sorgligt.
Jag vet att du säger så för att göra mig glad, men varför? När jag ändå inte är viktig. Jag har hört att jag är viktigast i världen. Men jag trodde även att viktiga saker glömde man inte bort. Det är bara min mening, men jag gör iallafall inget kors i taket. Tur? Nja

Jag vet vad du tänker på, så inga bortföklaringar här. ''Dagens höjdpunkt''!

Tack som fan....


image37

Postat av: Lina

Det var en hemsk bild du :s

2007-10-08 @ 21:59:46
Postat av: Mr A

Värre än de flesta filmomslag jag sett :S

2007-10-09 @ 02:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu