Tuppen!

Ja, det är en film av Lasse Hallström som jag och Mr.M kikade på igår.

Igår, så åkte jag hem till Mr.M för han ville det! Och jag också naturligtvis.
Iallafall, vi hade det jätte trevligt, hela kvällen. Inte en enda sekund som jag ångrar. Inte nu på söndagen heller, lite synd att jag inte hann levla upp gubben så mycket. Hade vart kul att bli lvl 10 och få en liten dinosaurie eller något annat skojs.

Nästa helg, ska vi iallafall spela. :) Hehe. Fast, jag får inte tröttna då, så fort som jag kan göra ibland. Men jag vet ett sätt som jag har så jag blir jätte sugen på att spela, men de får bara Mr.M veta ;P

Jaja, vet inte vad jag ska skriva mer..jo. Jag såg Jimmy Jansson på bergvik i går. Han var mycket ofinare i verkligheten, och jag har aldrig tyckt att han var särskilt fin! Wierd...

Vissa har verkligen sågspån i huvudet. Ibland kanske man kan hitta ett guldkorn, men det kanske sker var femte eller var sjätte år.
Sture har fortfarande varken hört av sig, eller visat sig. Ska fråga Mr.M om han kan ringa igen. För hon vägrar att svara när vi andra ringer. Whatever....

Det finns saker som jag inte gillar, nu ska jag säga några av dessa, så ni kan passa er ^^, :
-Dubbelmoral; Folk som säger en sak, sedan gör precis det som han för  minuter sedan sa att han aldrig skulle kunna tänka sig. (Eller hon)
-Att ha rätt, och folk inte fattar det; Mycket jobbigt. Man vet att man har rätt, men man har inte en chans i världen att bevisa det, fören den som har haft fel inser det, och ber om ursäkt (I bästa fall) Då är man arg  >.<
-När man ger folk goda råd, men dom spottar en rakt i ansiktet; Man ger någon ett tips, och iatället för att satsa på de, gå efter sitt eget huvud, som i det läget inte har en aning om vad man ger sig in på! Fnys....


Japp, detta gott folk, hoppas jag att ni tar med er länge i livet!
 Hahah, jag låter som värsta vetenskaps mannen, ,mohaha. Nej då, ni behöver inte följa detta, alla får naturligtvis göra som dom tycker. För så gör jag ;P

Bye!


Postat av: Friida;D

Sry va inte emnignen å spotta er i ansiktet:/

2007-10-11 @ 15:20:40
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu