Dryg dag helt enkelt.

Även om den inte är slut så har den varit allmänt dryg!

Hehe, spöregnat har de gjort hela dagen också, typsikt vi som sprang så mycket ut och in. Sen kom jag på en buss som gjorde att jag var tvungen att gå en bra bit hem, och då börja det häll regna. Så nu sitter jag här, fryser och är våt (?) ^^,

Jag gjorde en förbjuden sak i skolan idag, and I liked it! ;)
Micka märkte det med en gång, fast jag förneka. Sen ville hon ha detaljer, men jag är inte så mycket för sånt, så jag drog ihop de lite snabbt!

Fasen var jag var sugen att spela igår. Ibland får jag såna ryck, då det bara skulle vara skönt att komma hem och sätta sig i några timmar framför datorn och spela.
Men de enda vi har som är ganska ok att spela är något spel som vi fick i trean med posten. Inte ens online spel!
Och om det är ''okej'' tänk då vad vi har för andra spel ^^,



Dryg dag, regn och sånt. Hoppas det blir skojs i morgon för då är det nollning på Skutberget!
Haha, om de regnar så skolkar jag, för ja måste ändå vara i Skoghall innan 17.00. Och vad jag ska göra där kan ni drömma om att få reda på^^,

Moff moff

image28

Postat av: Mr A

Ser ut som jag, fast jag är bättre på dåliga skämt än honom ;)

2007-09-10 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu