Faggot!

En bra låt!
Texten är skum, precis som allt annat i världen hm.. Jag blir yr i huvudet av min lugg ?! Suck, det är  lite jobbigt.

I've been denied all the best ultra sex.
I've been denied all the best ultra sex.


Dig me now, FUCK me later!

He coulden't say no, you nailed me hard.

Blowin' suckas to the side hopin' I get laid

Just det, Dig me now!!

Haha,..detta såg jag på en påse när jag skulle kissa alldeles nyss: Skratta är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar.
Det borde ha stått: Med vissa undantag!
Hahaha, för jag platsar i Guiness Rekord Bok för hur jag ser ut när jag skrattar.

Så här skulle det stå: Kurrin, 17, Sverige, har just nu ett livlsångt rekord i fulhet orsakat av skratt. Vilket i våra ord menas med : Det finns absolut ingen som ser fulare ut än jag när man skrattar.
Men, det skiter jag i, för det är roligt att skratta! :) Som tur är, för annars hade jag nog inte gjort de så mycket.
Men på tal om det, så skrattar jag väldigt mycket har jag tänkt på. Hm...

Idag har jag inte gjort mycket, rensat mossa, haft besök en stund, duschat, matat Hampus med piller, vart på Bergvik och Mitticity. Sen nu snart ska jag ut och gå. :)
Måste tappa 5 kilo, minst! Börjar bli trött på mina lår som är som..som..jaa! En knubbsäl :S Och mitt häng vid sidan. Det enda som Inte är stort på mig är bopparna.


Dumma lugg!

Jag och mamma kollade på förlovnings ringar förut, vi hittade ett par jätte fina (eller hon hittade) men dom var verkligen fina =)
Säkert jättedyra, men kärlek har faktiskt inget pris!


Jag är naughty >.<

image27 Tyckte att den var en smula lik ^^, mohaha


Postat av: Mr A

Bortsett från att du inte är brunett ;) hihi

2007-09-10 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu