Hgmf!

Aahhhhhhhhhhhhhh!

IQ NOLL KOMMA NOLL NOLL.

Arg: 100%!

Glad: pft!

Ledsen: Över??

Uttråkad: 99.8%

Besviken: 103,7%

That's all for today folk's!

Varför får jag aldrig som jag vill! Okej okej, hon överdriver tänker ni. Hon får visst som hon vill! När då, om jag får fråga!

Just de, nämn en gång när jag har fått min vilja igenom?! Jag kommer inte på något just nu, tacksam för svar.

Har jag möjligtvis för höga krav på vad jag vill? Hm, inte en aning.
Men de funkar för andra.
Ta tillexempel det jag bad en om så sent som igår kväll, att jag skulle få en ynka sak, ett tuggumi (säger vi, för så lätt är det). Tror ni jag fick tuggemit? NEEEEJ!

Jag vill ha någon att plugga med, men jag har sagt det förut unt im säging it again. Jag går INTE före en dator. En dator vet mycket mer än jag, och jag kommer alltid prioreteras efter en dator. No matter what...
En dator är också mycket roligare än jag, för där  kan man kolla på snygga tjejer, (jag är ingen sådan) där kan man läsa roliga historier (som jag inte kan några) där kan man kolla på vackra bilder (som jag INTE kan måla) där slipper man också höra datorns känslor om man råkar slå för hårt på tangenterna. (För att: en DATOR inte har några känslor)

I mitt nästa liv ska jag bli en dator, så jag äntligen kan få någon att priotera mig föst, och inte bara ljuga om att jag är den som blir ''första-valet''.

Moff moff

image24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu