Hoho!

Har vart hos Mr. M idag.
Kom dit igår...
Det var fruktansvärt................stimulerande ;D Hehe

Just nu kollar jag på Adam och Eva, för femtielfte gången. Den går på tv1000.

Idag hade vi 6 månaders-dag!  Och, jag trodde att de var något som man kom ihåg och tyckte var speciellt.
Men om man tycker att vissa saker är roliga, då vill man göra dom när tillfälle passar. (Vet inte om ngn fatta det, men anyway)
Jag är så patetisk >.< Att jag ens trodde något :/ Whatever. Jag ska aldrig mer festa, eller något sånt! Ni ska aldrig mer behöva höra mitt namn och fest/party i samma mening. För jag ska aldrig mer festa!! Så nu är det skriftligt. Det blir inte heller så svårt att hålla det direkt!
Varför förväntade jag mig ens något? Allt är mitt fel...allt är mitt dumma fel.
Jag ville ju inte bli besviken en gång till, men...:(                               Förlåt mig!!


 En liten patetisk nalle....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu