Kulturnatt!

Hmf, kulturnatt!
Det var ju..skojs.
Regnet öste ner, jag var trött, förs och ville hem. Kultrurnatt, fanns direkt inget jag såg fram emot att se.
Vi var ''dittvingade'' av skolan, för att göra en analys om något vi hade sett.
Den ska vara klar om två veckor, skönt.

Idag har vi visning av huset. Klockan elva, så jag måste hålla mig hemifrån.
Suck...idag blir det mattegöra. Bara lite iallafall,vet inte riktigt vad jag ska göra idag.
Chips kvällen blev ju framflyttad en vecka.

Whatever, chips ska man inte hålla på och trycka i sig, då blir man fet på fingrarna och kan inte skriva på blogg. Så alla bloggläsare var bara glada :)

Undrar om det är något bra på tv i kväll, och jag hoppas Mr.M vill ha kvar mig en stund, för jag vill stanna hos han, haha!
Baj




image33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu