Mina *piip*-vårtor...

är styva! För jag fryser, sjutton vad kallt det är.

Jag vill festa!! Amagad, ska det vara så svårt för någon att vilja festa med mej? Ni behöver inte ta hand om mig, jag klarar mig, för att : MAN LÄR SIG SINA MISSTAG.

Men skit it då!

Får väll vara en tråkig naturare som pluggar på helgerna, ist.

(My week, this week) Får se hur länge det håller ^^,

Moff moff

image26 <--------Kan någon vara så snäll?! Inte det nej!

Postat av: Friida;D

Följ med
te Uppsala vettja;) Elelr så sparar du dej tess
nästa helg
då de blir party party ;D

2007-09-05 @ 22:38:45
Postat av: Lina

Jag finns alltid och jag gör inget i helgen ;)

2007-09-06 @ 09:36:42
Postat av: Anonym

Jag är gärna med bara jag är hemma. Nästa gång jag kommer hem så har jag fått lön. ;) Då har jag råd å festa :P

2007-09-09 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu