One night, yes one more time.

Thanks for the memories.

Lyssnar på lite mobil-musik nu. Försöker ta död på mobilen.

Det här har vart en bra dag :) Alldeles underbar faktiskt, och äntligen fick jag träffa Kristin, som det var eveigheter sen känns det som ;P

Och på fredag blir det Sandra o Lina för fulla muggar =)

Jag gillar inte min klass särkskilt mycket. Faktsikt, men vem bryr sig. Det finna mycket annat som jag gillar mycket mer :)
Mohaha...

Kort inlägg idag.

Mamma tycker inte jag ska orientera i morgon (Ja, vi har det med skolan, suck :/ )
För jag är sjuk, och då kan man få hemska problem. Man kan få svåra infektioner i kroppen som kan leda till mycket allvarliga skador. Tex. hjärnhinne inflamation.
Det är sånt man blir cp-störd av.
Urs, men jag vill ha 100% närvaro den här terminen...fast till vilket pris?!

Hejhej

ps. Idag, woho ds. (Nästa torsdag, mer woho) ;D

  Hade ingen bättre bild, haha. >.<

Postat av: Mr A

Får ett å annat komplex av den bilden ;) :(

2007-09-26 @ 23:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu