Undead!

Hej. Så var ännu en helg nästan över. Det är ju lördag, så söndag finns ju kvar. Ska till Friida i morgon och kolla kläder inför sektionen. Ska förmodligen sova där också :)

Har varit hos Mr.M från fredag tills idag.
Idag var vi och hälsade på en som ser ut som en Undead ;P (Jag är elak.)
Äntligen funkar bloggen, har inte kunnat skriva på hur länge som helst. :D <-- Glad min för att den funkar...

Mamma blev sur på mig förut, för att jag har gått ner 5kg :S Det är väll inte mitt fel?! Eller? Jag hårdbantar ju inte direkt, men äntligen kanske man kan säga.
Eftersom jag har legat i, som en jude. Dumma extra kilon, nu ska jag bara gå ner 4kg till, sen är jag nöjd :)

En del säger att jag kommer se sjuk ut, men är det inte så alla ser ut, och det är så vi blir ''bildade'' att en männsiko- kropp ska se ut? Varför är det sjukligt då om alla våra stora förbilder ser ut så ?! Vi lever i ett samhälle där dubbelmoralen styr.
Lite tragsikt faktiskt.

Boston Tea Party! :O
Vad är det med mej, lite te i vatten, ett uppbrunnet skepp från england. Det borde väll inte påverka en så? :P

Come let's pray for the weekend....
Japp, det får jag göra. Jag ber för att varje helg är det något som händer som jag ångrar som 17!   >.<

Denna helg har jag ångest över två grejer som är orsakade av mig. Förlåt...


                                                  Förlåt.....


Jag älskar hösten!  =)
Jag är helt ärlig när jag säger att jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig, min älskling.
Om du dumpade mig på det mest sviniga sättet så skulle jag bara kunna tänka på mina rynkor som jag har fått tillsammans med dig :) Det är må-bra-rynkor.  Det var det du som sa.
Jag skulle bara kunna tänka på alla saker som du har sagt till mig som fått mig att smila hur länge som helst.

Amagad vad jag blev glad över att höra att du skulle göra samma sak. :) (L)

Jag älskar Mr.M, mer än hösten. De ni ;O

Dig me now, fuck me later....Moff  moff

(A) ;D
image30 (Jag kan inte måla så det är inte som ni tror)

Postat av: Friida;D

Men gumman, Vrf
vill du gå ner så mycket för? för ja menar du är ju inte tjock någon stans!
oki
de kasnke skulle
behövas läggas på 4kilo istl
för å ta bort! Smal och fin är du redan gumman, du kommer aldrig kunna bli tjock ens, ja lovar;) Så snälla
ta itne bort
dom dära sisat fyra kilona?! Ät
mtk
god mat istl!!(L)

2007-09-16 @ 19:28:07
Postat av: Jawball

Du är så himla vacker som du är :)

2007-09-20 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu