Världens lyckligaste tjej!

Det är jag det!

Jag tycker att allt går mot topparna igen. Det är nog bara därför att det är höst, och jag blir så glad på hösten. Det känns som jag kan göra mer saker på hösten, än tillexempel sommaren. Sommarlov i all ära, men ursäkta alla sommar-älskare, sommaren är bara jobbig. Myggor, ljust på natten, varmt så man inte kan sova, stressigt över att man inte ska hinna med att göra allt man vill göra.
Åka utomlands, vara med alla gamla kompisar, tågluffa, gå på festival, sommarjobba, ha sex på stranden, sola och bli brun...så håller det på. Hösten är mer lugn, precis i min smak.
Nu börjar jag få min RIKTIGA Karin hjärna. Min glada sida visar sig nu.
Jag älskar att leva, och mitt liv är underbart just nu.

Det bästa av allt är att allt ser ut att bara bli bättre :) Och jag har någon att dela allt detta med. Egentligen många, men speciellt en person som får mig att känna mig lyckligast på hela jorden =) Alla vet vem jag talar om, han har nämts många gånger här förut. ^^, Haha, mitt lilla wow-pro ;d
Sedan har jag alla älskade kompisar, Miss.F och alla andra. Lina och Sandra inte att förglömma ;) Haha,

Som sagt: jag är VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ! =)


image25 Hösten är underbar!

Moff Moff!

Postat av: Friida;D

Fan va skönt
de
e höra gumman!:) Hoppas du
fortfarande
är lika lycklig nu efter fysiken och allt:) Love
ya
girl!

2007-09-04 @ 22:45:45
Postat av: Mr A

Glöm inte lilla mig ;) men de gör du nog aldrig :P

2007-09-09 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu