Vet du att det är jag?!

Vet du att det är jag som ringer?
Är det därför du inte svarar?!

Följde du med den där tjejen hem igår?
Har jag blivit lämnad nu?
Jag tänker på dig, och har tänkt på dig hela dygnget. Jag har inte ens kunnat sova!
I morse så trodde jag att det var måndag, och blev nästan glad, för då kunde jag få träffa dig och säga dt som jag vill jag vill ha sagt.
Men..jag insåg att det var söndag. Suck :/ Snälla kan du inte svara. (Varför ber jag ens om det här, ?! )

                                                                 Jag älskar ju dig......

image34
 Du får mig att må bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu