Vilken dag!

Jag säger då det, vilken dag! (Oj vad jag lät som en 80-årig tant på demens boende)

Det har hänt mycket idag, otrevligheter och inte så otrevliga heter! ^^,

Jag börjar med en sorglig sak:
I morse så stod det en ambulans utanför sundsta skolan, jag tänkte inte så mycket på de. Undrade kanske varför den stod där också vidare. Men gick in till min lektion.
På rasten senare träffade vi Micka och Jossan, som såg lite ''borta'' ut.
Då berättar dom att en i Jossans klass hade fått hjärtstillestånd i cafeterian, och det var därför ambulansen var där.
Vi blev oroliga, och jag och Nina pratade om det lääänge sen på geografin. Det hände även för ungefär ett år sedan, att han fick ett hjärtstillestånd, och då gick allt bra.
Nina sa att han måste överleva, han klarade det ju sist.
Men sen, på fysiken fick Micka ett sms: Alexander är död!
:O:O
Rip, är det enda jag kan säga! Stackars alla som blev lämnade av dig, dig är det inte synd om, du slipper lida, och ha ont. Men dom saknar dig nog ändå!
(Varför skriver jag dig, :S jag tror knappast att dom vet vad internet är i Nangiala, så han läser nog inte detta)


Sen blev det ganska uppåt igen, för min del. Jag och Friida fnissa oss igenom stan, och hon köpte prinsesstårta och sprang sedan iväg till bussen , haha ;D
Sen åkte jag hem till Mr.M för att  få hjälp med fysiken, men han hade lagat mat (om det nu var han?) så han tvingade mig att äta först  >.<.
Sen hjälpte han mig, genom att leka lärare, mohaha. De funka inge vidare, för jag var så trögfattad. Men sen fattade jag, iallafall lite, för att inte göra honom besviken om han läser detta. :)

Du är en bra lärare! Hehe....

Nu ska jag läsa lite mer om cancer, go natt!

ps. I morgon, woho. ds.


ps. (igen) Grr, jag är arg på en viss person, som är en bäbis som borde veta bättre. Fan alltså, pappa fick ut för mina aggritioner förut. För fan skaff dej ett jobb, och sluta sukta efter fjortisar, BÄBIS!!


image35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu