yeaha!

Kom inte på något annat att skriva som rubrik!

Det var inte dagens samtalsämne, utan det är....dadamdamdam daaa! Skoja, det här är ingen talkshow, med gäster och rysch pysch, utan min blogg.
Som jag äntligen skriver i, på länge, känns det som.  Jag har fullt upp hela tiden, folk är som iglar på mig, vill va med mig, ringer mig, ska ha med mig ut och festa! Ska jag söga då: Nej tyvärr, jag ska hem och skriva i bloggen!
Jag är fakiskt väldrigt upptagen....INTE. Jag bara skoja, jag kunde lika gärna ha skrivit en roman så långtråkigt som jag har haft.
Faast, datorn har inte varit ledig. (Det märker jag det) Och vet ni hur?
This is growsie....men. Tangentbordet är fett! Fett!! Det bara dryper, urs :SS Jag dööör.
Min syster har suttit ramför datorn och käkat. Chips och nuggets och pommes och fan och hans moster.
Men 17 vad äckligt >.<

Ett ord GROWSIE!!

Jag berättade igår vad jag önskar mig i julklapp, hehe. Lite tidigt men iallafall...
Fast jag sa att jag inte har skrivit någon önskelista...men jag tror jag gör de nu :S Jag kom på min lista nu, när jag såg detta hemska. P.s de känns som jag äter flottet i en stekpanna, de flottet som har stelnat, och luktar så äckligt, bara därför att detta är så äckligt :S hehe...

~ Tangetbord!!! Helst rosa :)
~ En mus, till datorn.
~ Present kort, gimmie! :D På HM eller veromoda kanske....tjaa,

Typ allt...eller vad säger man?!

Igår så sov Mr,M hos mig. OoO...jag vet vad ni tänker ^^, Hehe...men nu till det jag tänkte säga.
Vi såg på en knäpp dokumentar som hette Virgin School, och de är precis vad de låter som att vara.
Det var bara massa kåta kärringar som ville kuckelimucka, med unga oskulder. En av dom hade till och med pojkvän. Pojkvän!! :S Wierd....
Det fanns en del bitar i den dokumentären som var så läskiga att vi gömde oss under kudden.

Ida blev arg igår. Som ett bi.
Hehe....

Slutsats för idag: Måndagar är bra för då blir de kuckelimuck. ;D Hehe...Men nu är det ju tisdag och tisdagar är deprimerande kom jag och ''undead'' på i biblioteket idag. (Förlåt, jag menar inte att du är som en undead, du är väll söt på ditt sätt, som mordin sa ;D) Oj där var jag snitsig!

Just de ja, jag såg Pölsa igår på tôrget! Haha, 17 vad klockre, hähä. Brännjack!!

Moff moff
 
pS. Om du läser detta, och tyckte att jag var lite hängig och kanske sur/lesden idag, jag var trött!! Jag älskar dig, och om jag hade vart sur/ledsen så hade jag sagt det, för jag vet att du bryr dig :) Men som sagt så blev det en sen kväll igår! Hähä, den sluta inte fören 23.00 ^^, Dokumentären alltså =)

bAJ (Oj råkade blir fjortis stil, men jag vill bara bort från tangenterna!  :S Growsie!!

Ida Hon var arg!!



Postat av: Friida;D

Shiet!? Jul nu!? Du är
påtok för kär i
julen å vintern xD

2007-09-18 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu