Bröllops klänningar, uggisar och två blondiner.

Låter som innehållet på en sån där tönt-amerikansk kärleks drama.
Men, jag kan tala om för er att de är så min dag har varit. Iallafall från kl. 16.00 och framåt !

Var i skolan, hade matte, sen miljö, sen kemi. Sen drog jag hem, sa att jag skulle till Mr.T aka Tandläkarn.
Men, egentligen skulle jag till Cabello, (frisör i Kil) och klippa mig.
Jag och Friida skulle klippa oss...eller hon skulle bara färga men ändå!

Innan de var våran tur, satt vi och kollade på brudklänningar. Oj oj oj, vad mycket fint som fanns. Jag har en halvbild av min brudklänning i huvudet. Orka dra detaljer klockan är faktiskt elva på kvällen, men den ska vara axelbandslös eller med mycket smala axelband, tillhörande bandero? solero? tamporero? BOLERO, heter det ju ^^, Haha, en sån halvtröja man har runt axlarna mest. En sån i spets skulle vara fint! :)

Friidas klänning var också mycket fin, och den passar hennes stil. Iallafall den hon har nu, hoppas hon har kvar den dagen då hon träder i klänningen! =) Mohaha

Uggisar ja..jag är riktigt sugen på såna. Hittade några på internet, men för 2000 :- och jag sa blankt nej!
Ska nog köpa ett par ''vanliga'' halv höga stövlar på Din sko eller något! =)
 
Och det sista ämnet i rubriken. Jag och Friida har blivit stenblonda. Eller hon blev nästan vitblond (hur fint som helst) och jag blev mer mellan blond.
Nice!

Ska nog sova nu, eller kolla klart på elake kocken.
Är ju faktiskt skola i morgon :)

Puss//Karin

Har tyvärr inge kort, men i morgon ska jag träffa kamera galna Lina (liiinag.blogg.se) så blir de nog ett eller annat som jag kan publicera!

;)

Postat av: Friida ;D

Jäsikens
så snygga
vi blidde!
ujuj!!! Å du vart så fin i den frisyren så de e inte sant! ursch va
avensjuk ja blev;)Men fatta va snygga vi kommer va på våra
bröllop!

2008-04-06 @ 10:20:46
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu