En märklig måndag!

Det kan man verkligen säga att detta är/var. Dagen börjar ju trots allt lida mot sitt slut.
I morse så ringde klockan på halv sex, urs! Och när klockan var sex så hoppade jag och Mr.M upp ur sängen (yeah right) och kutatde ner till tvättstugan. Vi höll på att tvätta igår, för alla mina jeans är smutsiga, så vi var tvunga!
Men, det visade sig att maskinerna stängs av klockan tio, så mina kläder var dygn blöta, och fortfarande lika skitiga.
Det var bara att ta ur dom ur maskinen, vrida ur allt vatten, och hänga dom smutsiga klära på tork.
Klockan var 06.00 vill jag bara tillägga! >.< Fy!
Missade första lektionen (som var tre timmar) pga av detta misslyckande. Plus att vi måste boka en ny tvättid. Suck...

Väl i skolan, så hände inte mycket.
Pratade med en viss person (nämner inte namnet) och jag säger bara att det den personen berättade var hemskt.
Hemskt att höra att deT vi ser bara är en fasad! :/
Hur får man tillbaka livslusten till någon som knappt vet hur man lever längre. :(
Kände mig så otillräcklig....:/

Har varit och ridit idag. Hur kul som helst, det  var nog den bästa hästen ever :)
Honom ska jag ha igen. Blev lite skakis i spiltan, men allt gick som smort.
Jag är glad. :)

Puss/Karin


Postat av: Mr A

Hörde att Sture med börjat att rida :)

2008-04-22 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu