Fyllemat, oh yeah!

Känns som om jag ena dagen knappt får i mig en enda liten munsbit, och andra dager frossar jag i gottigotti.
Typ som igår (lördag) och idag (söndag).
Nog om det, det är nog bara att jag behöver lite bakfylle mat idag, efter gårdagens vilda sprit party! Mohaha, INTE!
Men kul hade jag iallafall.

Friida och Lina var här runt fem-sex. Jag satt och pratade med en viss person (som jag hyser starka mörka känslor för, fy för honom >.<) , om att han och ett gäng skulle komma hit och festa. Kan bara nämna att det hela var hans idè. Men, de slutade med att dom sket i oss, och ville ha ''grabbkväll'' i stället.
FNYS!

Just nu, sitter jag och väntar på att regnet ska sluta, att min mage ska bli ''omätt'', och på att kvällen ska komma.
Ska nämligen ut och gå, men känner mig för mätt för att göra det just nu. (Har ni fått den känslan någon gång?)
Bara det slutar regna.
Sen så har jag parlamentet att se fram emot i kväll 20.30.
Urs, jag vaknade 8.20 i morse, trots det kom jag hem när klockan var halv tolv, kom i säng en timme efter det, plus att jag blev väckt tio i tre (en viss person ringde ^^, ) och efter de hade jag svårt att sova.
Men, nej nej. Inte får man ligga och dra sig till tolv inte, tack som ***.

Har NO pics från igår, ingen hade kamera, men roligt hade vi girls. :)

Puss//Karin

Postat av: Lina

JA DET VAR ROLIGT :D men nu har ajg fått min kamera så valborg blir :)

2008-04-30 @ 16:11:55
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu