Helgen och lite till!

Japp, då har ännu en helg passerat. En väldigt känslomässig sådan.
Lördagen var en ganska hemsk dag, som jag helst inte vill förkasta mitt minne med, men jag kan ta två bra grejer med lördagen också.
Först så  hade Mr.M arkeologi möte, alldeles för långt bort. I allafall för långt bort för att åka trick-inlines dit. Puh..och det var kanske hundra uppförsbackar.
Vi kom iaf dit, efter att Mr.M hade dragit mig uppför åtskilliga uppförsbackar.
Och, det satt några gubbar runt ett bord, sen satt där några gamla damer också. Och Mr.M's pappa också.
Vi gick in, satte oss. Såg att det, efter kanske 15 min av mötet som hade gått att det redan stod två uppkorkade och urdrukna öl på bordet framför en dam.
Mr.M sa att hon alltid brukar vara full på deras resor.

Sen blev det fisksoppa, kokad av en miljadär. Woaow.
Den var, för övrigt, mums. :)
Sen efter det togs fikat fram, både öl, kaffe, eko-vin, och lite apelsin dricka till oss ''små'' -_-'
Man kan alltså säha att jag har lördags fikat med en mång miljadär :D Det är inte var dag!

Sen kom Friida och Fredric och hämtade oss i sin bil. Sen blev det Smala Sussie och taco gratäng :)

Söndagen, så var det min och Mr.M's ettårsdag, så vi gick ut och åt på Killingen =)
Mys, vi gjorde även en jättegod tårta som vi bjöd hans föräldrar på.

Idag har vi varit i Karlskoga, Mr.M är magsjuk (igen?) den stackaren, så han är hemma.
Men i Karlskoga var det skojs, vi fick gå på nobelmuseum som var mycket uppskattad, samt lite mindre roligt cambrex.
Vi åt på Bergslagsskolan, och där var SAMTLIGA tjejer platina blonda! ^^, Trender....

Puss//Karin

image116

Alltså kolla minen på den killen :D hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu