Hemma idag

Japp, de stämmer.
Jag vaknade i morse och mådde jättedåligt.
Så idag stannade jag hemma.

Mr.M ringde och väckte mig kl. kvart i nio. Han ville bara berätta att en viss person har rakat bort allt hår på huvet, men det värsta av allt är att han hade bett mig att klippa honom.
Alla har hållit på och mobbat mig ända sedan dom fick se hur Mr.M ser ut. För övrigt tycker jag att det inte blev något fel på hans frisyr, men alla andra tycker det. Så var de en i klassen som ville att jag skulle klippa honom. Wiee
Faast, tydligen så har han rakat av sig allt ( enligt Mr.M) Suck...

Sitter och kollar på Nya Tider. Reprisen från typ 1999 eller något. Najs.
:)
Ska förmodligen tillbaka till skolan i morgon. Vill inte vara sjuk :/ Jobbigt >.<

Ska kolla vidare nu, börjar bli småhungrig, ska nog ta lite yoghurt.
Bye

Puss/Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu