Körig helg, kan tänkas :)

Detta blir nog en körig helg.
För idag ska jag på partaj hos Friida på solbacka! Skojs. =) Ska sova där tills i morgon, då jag ska till Hammarö, och baka muffins, och sminka mamma för dom ska bort på kalas dom med.
Sen ska jag förmodligen hem till Kil, sen har jag för mig att det är kalas igen på söndag för minsta kusinen som blir 13!
Hm, eller man får hoppas att det var på måndag. Eller?! För på måndag ska jag ju rida! ^^, Det har jag längtat efter sedan förra måndagen, när jag åkte hem från stallet! Mohaha...

Just nu sitter jag och väntar på bussen, eller jag ska snart gå till bussen, sen blir de kemi labb.
Slutar 16.00 slutar jag idag, men bussen till Sunne (Solbacka ligger i Sunne) går 16.10, så förmodligen måste jag gå tidigare från historian! :)
Hihi, det ska bli roligt idag!

Nej, nu är klockan snart nio och bussen kommer om ca. 25 minuter!

Puss//Karin

image33

Jag är så kär att jag inte vet vad jag ska ta mig till?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu