Lucky, fucky

Undrar om det stämmer som dom säger, att man blir lyckligare av att ha...eller, jag menar av att kuckelimucka?!
Jag tror att man kan ha roligt med folk utan att kn...jag menar kuckelimucka med dem.
Men det är klart, är man kå...jag menar ...sugen, så whata hell!

Vissa sex historier vill man helst bara slippa att höra, typ som ens föräldrars (euhw, har aldrig hänt tack gode gud)
som ens pojkvän (va fasen har man till försvar, och hur bra känner man sig? Skryter han eller? Nej, skippa det tack ;D )
eller ens syskon, om man inte står varann vääldigt nära, men är ens syskon homosexuellt utan att man själv är det, kanske jag säger bara kanske, är det svårare att höra om?!

Byte av ämne:
I morgon är det Valborg, vilket betyder party on baby! :)
Har en känsla av...nej jag håller tyst. Vi får se vad som händer, tror det blir en vit valborg (vilket iof, kan vara bra), tror även att jag får sova ensam. Meen, lika bra det så att man inte vänjer sig :)
Nej, back to desperate houswifes sen plugga.
Bye


Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu