Skolan för att lära sig bli snygg!

Jag läste en artikel igår om att man kan lära sig själv att bli eller vara snygg.
Det var ingen forskare som hade framställt detta, eller någon prisbelönt vetenskapsman, utan en vanlig (om jag får säga det) B-kändis.
 Hon påstod att man kunde lära sig att vara snygg, att få folk att tycka det, men i slutet på artikeln så skrev hon också att insidan är lika viktig. Blä blä...så säger alla.
Så här säger jag :
Utsidan är det viktigaste i allt. Iallafall från första början.
Hur många amerikanska tv-serier finns det inte där tjejen vill göra slut med sin kille, för han är omogen eller något annat, men dom tvekar; för han är ju så snygg!!
INSIDAN RÄKNAS, OCH DET MED RÅGE!!
Själv, tycker jag att en snygg utsida är en bonus, men en fin insida är högsta vinsten. =)
Så, alla ni som tycker: äh, vad tusan, jag är inte så snygg, satsa på er insida. Högsta vinsten är alla nöjda med, men bonusar vill man bara ha fler och fler av. >.<

Tillbaka till min rubrik, tänk om det skulle finnas en skola som lär en bättra på självförtoendet. Det finns säkert 1057 kurser som hjälper en med det redan. Ett namn är väl Viktväktarna =)

Har köpt nya kläder idag, men har ej någon kamera, så bilder blir de icke :/

Puss/Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu