Tönt nr. 1

Jag sitter och kollar på världens töntigaste program.
Eller, det är slut nu. Har ingen aning om vad det heter, men det är han Myror i Brallan programledaren som ledde ''showen''.
Gick ut på att det var några personer som skulle gissa vad en cheerleader gjorde charader om. De tre som gissade snabbast (och ja, rätt då, naturligtvis) fick gå vidare och tävla mot varandra, och återigen gissa vad charaderna gick ut på!
Töntigt! >.<

Är hemma idag, är nämligen ledig. =) Hälften av klassen gör fysikprov idag, så vi miljönissar fick ledigt. Mohaha.
Känns ganska bra.
Nu ska jag:
  • Skriva blogg
  • Hoppa i duschen
  • Vänta på Mr.M, så han kan få nyckeln till lägenheten.'
  • Åka hem till Hammarö.
Japp, jag återvänder idag, haha. Hem till min kära familj. Hehe ^^, Jag vet att dom har saknat mig.
Det är ******* mycket grejer som jag har haft med mig hit, och allt ska hem igen, på samma gång. Hur tungt som helst.
Gäller att plocka fram musklerna nu.
 
Sugen på att lägga in en bild eller två men på vad?
Och snart är det Valborg, och jag har i uppgift att höra runt lite i klassen om nån är sugen på brasa i Skåre ^^,
Hahaha...

Ska duscha nu, hej hej

image117

Jag älskar dig ska du veta! :/

Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu