Att vara eller inte vara...kär?!

Jag gillar inte tvivlande.
Det kommer aldrig något gott ur tvivel. Tvivel är heller inget gott, inte ens ordet är bra! :/

Är du kär, eller vet du inte vad kärlek är?
Pirrar det "ibland" eller ofta?
Vill du ha mig nära, känna min kropp när jag ligger tätt intill dig och sover på din arm..
Vakna av att vi kramar varandra, och tittar varandra i ögonen!!
Du har föressten de finaste ögon jag tittat in i!
Måste allt bara gå i kras, känns som om vi sitter fast i leran, och däcken snurrar, vi tar ett skutt framåt, men sitter lika fast ändå.
Tillslut måste man kanske kliva ur, antigen övrge eller lugna ner sig och prova igen! Gräva bort skiten...då kommer det gå!
Det kommer lossna.
Övrge är bara en utväg när bensinen är slut, eller?


Ja,  jag är pain in the ass med mina metaforer för hela mitt liv, men livet är jävligt komplicerat och jag OCKSÅ!!

Idag sa du det viktigaste du sagt på länge!
Nämligen; förlåt!
Jag log, och tänkte att varför har vi det jobbigt? Inget verkade dumt eller konstigt då, när du låg i mitt knä. När du insåg att jag betyder..att DU betyder! Du sa tack, och sen ett förlåt, sen ett jag älskar dig!
Tvivel än?!
Tvivel på pirret, tvivel på kärleken?


Puss//Karin


En extra stor puss till dig!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu