Jag ska bli lesbisk!

Den tanken hade jag i skallen igår!


Vaknade i morse hos Mr.M.
Åkte hem till honom igår (inte så nykter).
Knackade på hans fönster, frågade om jag fick komma in. Det fick jag.
Han skrattade hela tiden åt mig för att jag snubblade omkring, och var hungrig.
Fick två smörgåsar med skinka på som jag åt väldigt fort, torra var dom men skit samma!
Allt igår var typ skit samma!

Jag var på tjejkväll igår hos Lina (liiinag.blogg.se) som fyllde 18 för några dagar sedan! :)
Mycket trevligt hade vi.
Dansade, körde ölspelet, och "jag-har-aldrig". Klyshigt, jag vet, men vadå?! ;D
Runt tio åkte allihopa in till stan. Mycket skojs, vissa ville in på Arena, men jag och Friida ville gå runt och supa ist.
Eller, vi ville bara ha roligt och inte bli ruinerade. :) Hahaha

Hände massa saker...jag ångrar ingenting!
Eller jo! En sak..men skit samma. Allt är bara skitsamma just nu!
>.<
Stackars Friida, som blev så ledsen! :/

Just nu HATAR jag dig!!
Fy fan!  (Inte Friida alltså, utan en annan som jag träffade igår)
Men det var sista gången jag lät mig luras! Hmf!

Puss//Karin - trött, och urless på att plugga alla jävla blomväxter och fågeljävlar! >.< Gaah






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu