Ligger varandra så nära!

I fredags var Lina, jag och Malin ute! :) Linas första krogrunda, och jag hade hur kul som helst.
Dock ett litet missöde, men alla vet det ju nu. Men, Mr.M en kille till från klassen samt mig själv fick några slag i huvudet av en som inte har så mycket i just huvudet!
Glömt nu, och det blir repris på fredag för då ska Friida med.

Det började med förfest hos mig, jag Malin, Lina och Friida.
Vi drack cider och vin, jag och Friida gjorde oss i ordning och pratade massor.
KUL!
Men när vi väl är i stan så har Friida inget leg. med sig, så hennes boyie får hämta henne! :( Mycket tråkigt tyckte vi, men det var lungan sa hon och vi lovade att nästa fredag göra om det MED henne :)
Träffade många kära och glada människor därinne. Bla. Kristin som det är väldans kul att dansa med!

Vi åkte hem halv två och satt uppe kanske till halv fyra!

Resten av helgen har jag pluggat och tråkat!
Mr.M bor ju här, men han stack hem på lördagen!
Kommer förmodligen igen i morgon! Men med honom vet man aldrig.

Har fortfarande inga kort alls att lägga in här, så jag får hämta hem något från google ^^,

Puss//Karin


Postat av: Mr A

Gu va söta ni e på kortet :)

2008-08-24 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu