Lite seg idag!

Jag är trött, känns som jag ännu inte har ställt om mig eller fått sova ut ordentligt!
Gick och la mig alldeles för sent, blev väckt runt fem, sedan ringde klockan runt 9.
Efter de bar det av till Kil där jag tillbringade fyra timmar hos frisören :) Gött, nu är jag ännu mer blond än tidigare (hårfärgen alltså) och det är mer "rockigare" precis som jag ville ha det.
Men...nej jag har inget kort :P
Friida blev hur fin som helst i sin mörkbruna korta frisyr! ^^,

Skulle rida idag, men det blev inställt. Lite surt, för jag hade sett fram emot det så länge..
Fick fodra hästarna ist, och sen gå ut med dom till hagen!

Orkar inte skriva mer...vill ha massage, mums vad det skulle sitta bra just nu!!

Puss//Karin

Postat av: Mr A

Jag vill bli massör faktiskt :) Gratis för dig blir det dock ;)

2008-08-24 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu