På fel sida?

Nej, jag har inte vaknat på fel sida!
För hur kan man vakna på fel sida när man inte ens vaknat, eftersom man inte kan vakna när man inte ens har somnat.
Så känns det idag.
Fick usel sömn inatt, fy! Hade ingen rolig dröm heller.
Men men..
Denna dagen har inte varit den bästa, och måndagar är inte min favorit dag iaf ^^, Haha...
Känns som om jag har tusen saker att göra på en sekund. Puh..

Ska försöka organisera allt.

Ska bara säga att jag verkligen ogillar starkt när människor lovar, men inte håller.
Jag råkar ut för det gaaanska ofta. Bla, TVÅ gånger idag!
Fy fan..

Men, det kanske är dags att slå näven i bordet snart?
Jag kan ju knappt leva utan att fråga om lov?!
Fnys...

Puss//Karin

-som är arg idag! Hmf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu