Riktig workout!

Vaknade ungefär halv elva i morse, och trodde det var helg.
Jippi tänkte jag, drog med mig täcket till soffan och där slog det mig att det var tisdag och endast tv-shop på tv.
Inte alla bra helg-repriser.
Suck..
Så efter att ha tittat lite på dam basket Australien Tjeckien så gick jag och la mig i sängen igen.
Efter det plockade jag i ordning lite, och satte mig och började läsa en ny bok. (Läste nämligen ut två stycken på Kreta)
I det lugnaste vatten, av Viceca Sten! Verkar ganska bra! :)

Sedan runt fyra cyklade jag iväg och tränade i ungefär 2 och en halv timme.
Jaja, jag kallar det träna, för jäklar vad mina lårmuskler sved (samt magmusklerna). Var hur trött som helst när jag äntligen kom hem.
Då satte jag mig i soffan, drack en X-ray och bara njöt! :)

Nu sitter jag här och kollar upp lite nyheter. Efter att ha varit borta en vecka missar man en hel del, tex att Sara Varga och Viktor Åkerblom-Nilsson inte är ett par längre, för er som tycker det är intressant.
Ska bara säga att jag är fruktansvärt sugen på att köpa en helt ny garderob (Friida tog upp ämnet igår och jag kan inte släppa de) Vet precis vilken "stil" som skulle fylla mitt tomma (och lilla) skåp! :)

I morgon ska jag till stan! Hälsa på mammas katter hon har på jobbet! :)
På torsdag är det skola, och fredag ferre!

Puss//Karin


Postat av: Mr A

Du håller kroppen i trim du :P

2008-08-24 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu