Sovit, tillslut

Vaknade för en timme sen >.<
Började nämligen i lördags en lååång resa hemåt.
Vi blev hämtade på hotellet kl. 20.30 ungefär.
Sedan bar det iväg till flygplatsen där vi skulle lyfta 23.35, men naturligtvis så var det försenat så vi lyfte inte förens runt tio över tolv.
Och, jag har väldans svårt för att sova på flyg, har jag lärt mig. Obekvämt, trångt och oljud. Men men..
Efter det så blev vi hämtade kl 3 på Landvetter av Linas pappa. :)
Så runt sju var jag hemma i morse :)

Har inga bilder än, men dom kommer:)

Kan bara säga att jag har haft så *piip* roligt, och det var hur tråkigt som helst att lämna det stället.
Men det var kul att träffa Mr.M igen, samt mamma och pappa :) Hehe..dom hade också haft det trevligt :)
Tja, vad mer, kommer dra lite små berättelser nu framöver från resan, och temp. i luften samt havet varje dag skiter jag i och att vi låg vid poolen varje dag skippar jag också för det har ni redan räknat ut!
(Det var 30 grader i vattnet dvs havet och som varmast 45 grader i luften) Haha

Lägger in bilder snart!

Puss//Karin

Ps måste gå ut och gå snart, blir rastlös av att titta på OS >.<, ds



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu