That's why!!

Här är några reasons, vaför du&jag inte blir tillsammans..

. Jag är förälskad i någon, som inte är du!
. Du skulle inte ha tid för mig.
. Tänk om det skulle bli konstigt och du slutar höra av dig/prata med mig?!
. Du har legat med hälften av alla gymnasietjejer!!
. Ju mer jag tänker på dig dessto mer kompis blir du för mig.
. Vi går i samma klass <---- Kan diskuteras ^^,
. Om frestelsen blev för stor, skulle jag kunna lita på dig?
. Du skulle bli hatad av så gott som alla...(Många baktalar dig för ditt hjärtas väg redan :/ )
. Som du har sagt, men, är jag verkligen lösningen på problemen?

Allt detta, fast motsatsen, har jag redan.
Jag är trygg, jag litar på min älskade. Han kommer aldrig bli bara en kompis för mig! >.< Mitt hjärta, nästan bokstavligt, brinner för honom.
Jag vet att du har ont av det, ditt hjärta svider, har du berättat! >.< Vad kan jag göra! Jag är kär, du är kär...men denna gången fick jag vinstlotten...
Som du sa, det finaste pris jag någonsin fått måste vara Mr.M, medan ditt var första pris på 5000 m!
Förlåt!
Du säger jag är det bästa som hänt dig, att du trivs med mig, och det pirrar inte (enbart) därnere när du ser på mig!
Ditt hjärta svider när du ser mina ögon på någon annan, som inte är du!
Kärlek, inte enbart en lek!!

Fnys, varför är allt så svårt för?
Varför tycker jag synd om allt och alla?
Varför vill jag hjälpa och vara snäll mot alla?
Vad jag än gör, så blir någon annan ledsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu