Utomhusbio

Igår var jag hemma hos Linda som snart fyller 18 år!
Kul kul hade vi och som vanligt massa gamla minnen från mörmon ^^,
Hehe...sen åkte vi och pallade äpplen som på den "gamla goa tiden" haha, hur många gånger har dom inte sett mig på Loppan, med ett nypllat äpple i käften?! Hahaha
Sedan stack vi vidare till utomhus bion i skoghalls parken! Myspys var det, fast ganska kallt och sen kom regnet!
Aja, så vi cyklad hem men fimen hade vi ju sett förut (den bästa sommaren) så det gick ingen större nöd på oss iaf :)

Idag har jag och Mr.M vart ute på en långpromenix. Vi var ute och gick i en och en halv timme.
Vi gick ner till centrum och hyrde film, (Morgon Pålsson, hur kul som helst) sen när vi kom hem beställde vi pizza som vi fick hemkört.
Trodde aldrig att vi två skulle orka en hel familje pizza, men det ligger bara en liten bit kvar nu, haha

Ska snart sätta mig och spela lite..hehe. Sen blir det (förhoppningsvis) tidigare i säng idag än de andra som slutat runt två eller halv tre. Baahh...
Och mamma och pappa är i Bulgarien och gottar sig.
De sa att vi skulle älska Sunny Beach, men förhoppningsvis kommer vi ÄLSKA Kreta :):)


Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu