Det mest intressanta!

Eller..det intressantaste som hände idag var att på vägen hem från skolan, när jag satt på hälltorp bussen, så fick den jäveln motorstopp! :)
Precis när vi äntrat nolgård så stannade bussfan, och startade inte igen.
Chaffisen sa att vi skulle gå och ställa oss vid busshållsplatsen men jag gick hem istället.
Jag kom både hem snabbare och brände kalorier ;D
Hehe

Matteprov i morgon, och jag är laddad!
Laddad för att sitta i max en timme och kanske, men bara kanske ha klarat tre uppgifter. Men, som tur är så är det faktiskt ett nationellt prov, och ja det är tur!! För de proven brukar i sin tur vara lättare än de andra mycket mycket svårare och krångligare delproven :)

Förövrigt så avslutar jag mina mattestudier i morgon i och med provet! For ever ;D
Aldrig mer en mattelektion, eller en matte kurs, aldrig mer prov med krångliga derivata, eller intergraler!!
Wiee...

Två veckor kvar nu till julavslutningen i skolan!

Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu