Hejsan!

Idag är det fredag, och kan man tänka sig, HELG!
Men, jag ser inte direkt fram emot en lång mysig helg, men andra andvent firande and so on.
Nej..för helgen har börjat uselt, och den har knappt ens börjat än!
>.<
Det är nämligen så att idag är jag helt ensam hemma. Jag har ingenting att göra, alla är borta, och visst Beach Party, men jag VÄGRAR åka dit ensam, komma in dit irra runt för att leta efter någon man känner, och man vet ju inte när dom droppar in :/
Mamma och pappa ska på ferre, Sture är i Torsby och en viss annan person är i Kiruna. Men inte riktigt än, eftersom han missade flyget, hehe, och var tvungen att ta ett senare! :)

Har försökt få tag på Mr.M, och undar om han kanske har hjärta att barma sig över att komma hit och förfesta en smula och sedan dra vidare till ferren.
Jag ringde till hans pappa och sa att han skulle be Mr.M ringa upp, men känner jag honom rätt så kommer han förmodligen skita i mig! >.<
Ska hoppa i duschen snart, man vet ju aldrig om man ska ut eller inte :)
Hejhej

Puss/Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu