Nej!

Nej, det blev ingen utgång eller hallabalou för mig i fredags, och inte igår heller för den delen.
Detta har varit en inne sittar helg som jag, medvetet, inte har vigt åt plugg! Ha!
Idag blir det iallafall franska, men absolut ingen MATTE!!
Fy satan!

Helgen.
 
Fredag:

Skola
Länsstyrelsen
Ensam hemma
Satt vid datorn större delen av kvällen
Såg Zozo, den var inte så bra som alla säger.

Lördag:
Vaknade vid 12, eller vad hon var...
Kollade på Disney Channel (Upptäckte att jag hade den kanalen på mitt rum)
Satt vid datorn.
Kollade på en film (Love sucks aka movie sucks >.<)
Satt vid datorn
Åkte till stan (eller bergvik) köpte ett par skor, dock inga juklappar >.<
Övningskörde hem
Spenderade resten av kvällen framför tvn, innan jag avslutade med tre avsnitt Pelle Svanslös.

Söndag:
Vaknade kl. 11.50
Klädde på mig
Satt mig här..så! Åt ett skivat äpple också, intresseklubben antecknar ftw!

Sammanfattning:
Fy fan vilken jävla tråkig helg jag har varit med om, visst pengarna har stannat i plånisen hela tiden, men nu säger jag som det är: jag spenderar fan hellre 200 spänn på ingenting och gör något roligt än sitter hemma och tråkar!!!
Ta mig bara härifrån, snabbt!!

Det är såna här helger som får en att tappa livslusten...REJÄLT!


Puss//Karin


Postat av: Mr A

Varör inte träffa någon du inte träffat på länge? :)

2008-12-11 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu