Skolan?!

Det är sista veckan i skolan nu. Och det är onsdag, vilket innebär veckan vänder!
:)
Jag är knappt i skolan känns som, även om jag var där hela dagen igår.  Eller ja, hela och hela, jag började tolv och slutade 14.20!
Men, som sagt vi har inga inlämningar, prov, redovisningar eller dylikt så jag känner mig mest som om jag går runt till ingen nytta!
Har snart fixat alla julklappar, plus gjort en beställning för Mary-Kay! :) Nice!! Fast ändå inte...
Somnade ganska sent igår, så jag känner mig trött men jag har "hål-ögon" ett bra tag nu!
Dvs, att jag haft STOORA mörka ringar under ögonen, ändå vet jag inte varför. Jag har faktiskt tagit det lungt, inte festat eller något sånt på ett bra tag...och vi har väll inte haft något skitstort prov på ett bra tag så dom där JÄVLA mörka sakerna under ögonen borde ju försvinna snart, men men...>.<

Ska kolla tv nu, inget bra men whatever! :)
Puss//Karin

Pillat med massa såna idag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu