Synkade?

Kollar på Disney Chanel, Zack och Codys ljuva hotelliv. Om ni vet vad det är...tyvärr är detta amerikanska program dubbat till svenska. >.< Det suger ska jag säga....Whatever..

Igår var det trevligt. Tjejerna kom hit och vi pratade om resor, åt tacos och drack vin! :)
Hm..är rätt sugen på Spanien alltså, men Tunisen vore inte helt fel alltså. ;D
Efter allt käk så satte vi oss och glodde på Idol-finalen, för vi hade två idolfantaster med oss :) Hehe
Det gick ju bra för en viss person ^^,
Sen så skulle Friida och Malin till Kil, så jag hängde på in till stan, där jag mötte upp en viss person ^^,
Han var inte så nykter, och han hade med sig ett gäng, som alla ville in till ett ställe som inte jag kommer in (20 årsgräns ofc >.<)
Alla gick in men jag stod kvar, och jag visade mit leg för vakten, som sa: Nej, tyvärr alltså!
Då sa Mr.C (ja, vi kan kalla honom det!) : snälla, hon kan väll komma in.?!
Vakten: Jaha..ehm, hur känner du de här då?, och nickade mot Mr.C och en tjej.
Jag: Eh, alltså det här är min boyie , sa jag och smila ;D
Vakten: Aja, för det här gången då! Men..då säger du inte till komisarna att du var här, höhöhö!
Så, detta var alltså ett ställe där det visserligen är 20+ men jag ska säga att besökarna är 20+20 !!
Haha, det var roligt ändå :)

Nu ska jag försöka värma upp mig, är hur kallt som helst ute, och jordens underbaraste väder!
:D

Puss//Karin


Mitt nöje just nu! >.<



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu