17.30

Är klockan just nu iallfall.
Sitter hemma hos Mr.M . Ska försöka jobba mot 40 ikväll! (Ja, jag pratar om WoW.)
Lyssnar på den enda bra låten som Tokio Hotel gjort, jag vet vad ni tänker >.< Ryktas om att det inte ens är dom som har gjort den, eller sjunger, så vi låtsats att det inte är så. :)

Får höra att jag måste uppdatera bloggen rätt ofta. Är ganska dålig på de, nu förtiden. Synd, för mig och för er som läser. Kanske mest Lina, hon gillar att läsa :P

Idag blir det nog inte mycket mer än att bara sitta här och spela, men det är mysigt! :)

Kan kanske summera veckan:
Kommer inte ihåg allt, men ja kan dra lite snabbt. Mr.M har sovit hos mig nästan hela veckan, så det har vart en mycket bra vecka.
I onsdags så var jag och Lina en snabbis hos Mr.A. Nice att träffa honom, efter ett nästan 3 månader långt uppehåll, kan man kanske säga.
Vi skulle ha sett på film, men de blev inte så, blev mer en kortvisit.
(Nu lyssnar Mr.M på Gummibjörn, hehe)
Sen i torsdags, alla hjärtansdag för övrigt, så var vi som har valt drama som estetisk verksamhet på teater.
Det var teater tvåorna som satte upp Trollkarlen från Oz, har aldrig sett den förut, men den var bra.
Dom var väldigt duktiga =) En del var riktiga talanger!!

Nu börjar min mage kurra, fnys >.< När man spelar glömmer man det nästan, men nu fick jag tankarna på annat. Typ, mat! Haha!

Det var allt!
Puss //Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu