Det är lika bra att skita i det!

För det är så jag säger det!
Jag skiter i det.
Från och med idag, så ska jag inte lägga ner mig till 120%, kväll in och kväll ut, med extra hjälp, extra lektioner, spottning och fräsning.
Jag lägger av...
Jag ska inte mera sitta och tragla kväll efter kväll med den dumma matten. Just nu läser jag överkurs, det vill säga Matte C. Väldans svårt, tycker iallafall jag. Eftersom jag inte har så lätt för matte, så blir det svårt.
Nu är de slut med att jag ska printa in i skallen att jag ska få G i en överkurs, jag inte kommer få använding för eller är intresserad av.
Bra, då är de avklarat.

Tyck att jag är fånig, eller att jag ger upp för lätt, men då ska jag bara tillägga att jag inte har gett upp, bara taggat ner, sluta hoppas på G, sluta grina sent på kvällen över att jag är dum i huvudet.
Satsar nu helhjärtat på alla de ämnen som jag tycker om, så som historia, geografi, engelska..:) Det känns mer mig, och jag kanske kan få tillbaka min motivation.

Idag har vart en lång men ändå inte lång dag. Man kan sammanfatta det som många lektioner, började tidigt, men slutade även tidigt. =) Skönt.
Sedan gick jag och Mr.M (K) till mitticity, och fika! :D Gott.
Sen provade jag kläder och han checkade realesen på nya WoW. Sommarn, sa dom ! Då vet man!
Mr.M förgyllde verkligen min dag idag. Jag kände mig så lycklig när jag satte mig på bussen och skulle hem.
Jag var verkligen glad idag. Och han tröstade mig förut när jag var ledsen över matten. Jag sa att jag aldrig kommer bli något, då sa han att jag redan ÄR något! =)
Och han blev inte sur för att jag var ledsen, han bad mig sitta i hans knä, sen strök han mig över kinden, och höll om mig. Sa till mig hur mycket jag betyder, och vi utbytte åsikter om skolsystemet. Så vi tycker lika om! >.<

Han är underbar han, min fästman! =)

Träffade även Lina, typ vid nobelplan, en snabbis :) Skojs..Hoppas du och Sandra kommer på festen. Kommer bli hur kul som helst då ;)

image89

Jag är lika normal som alltid :D Haha, (Jag och Sture för övrigt)

image90

Sture ser ut som en kille här :O Haha!

Puss/Karin

Postat av: Lina

LÄTT ATT JAG GÖR :D mina föräldrar vet nu att jag inte ska med så :D jag kommer!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-06 @ 21:42:01
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu