Det här har varit en hemsk dag!

Kan bara säga dom orden. En hemsk dag.
Jag tror jag bara har varit så här ledsen några få gånger i mitt liv, och sä här glad några få gånger i mitt liv, och alltsammans på samma dag.

Idag är det onsdag, skulle egentligen ha jobbat i morgon, men den jag ska jobba hos tyckte att det passade bättre på fredag.
Jag ska jobba åt en konstnär, eller rättare sagt jag och Kristin ska göra det. Ska bli väldigt intressant tycker jag :)
På fredag är det party också, och jag måste få tag på tre personer som jag inte vågar ringa :/ Ingen av dom är inne på msn heller. Suck...Livet är jobbigt.
Haha

Men nu ska jag gå och se klart fråga Olle.
Det var inte så snuskigt idag, vilket är bra! :)

Puss //Karin

Postat av: Micka

Men gumman:O varför så ledsen?:(
Saknar dig! Men vi ses på fredag! Pussar!

2008-02-27 @ 22:50:34
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se
Postat av: Mr A

Önskar jag kunde va med på partyt! :(

2008-02-28 @ 01:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu