En alldeles förträfflig dag!

Det tycker jag att denna dag har varit. Faktiskt, trots regn.

Vaknade i natt av att en katt stod och skrek ovanpå mitt täcke, och gissa vem det var?! Hampus!! Ett utomordenligt bra sätt att bli väckt på må jag säga.
Jag, nyvaken och trött, kramade om honom lät honom för en gångs skulle snutta på min örsnibb, sen somnade han brevid mig, myys.
Hade sovmorgon till 11.25 idag, gött. Efter att ha tagit bussen kvart i sju igår var det skönt med en vilomorgon.
Hade gympa, som inte kanske var så himla välplanerad. Det var två i killar i klassen som skulle ha gympa, och dom hade suttit på morgon innan lektionen började och tänkt ut vad dom skulle ha och vad dom skulle göra. Hm...
Det gick i alla fall. Ps. Träffade Lina på stan när jag väntande på 3:an, lika exalterad inför festen som alltid ;D Haha.

Sen hade vi matte, i sisodär 30 minuter, sen bar det av till lillerud.
Och jag har alltid längtat efter att få komma dit, alla djuren, dom gulliga små kalvarna och kultingarna =)
Kalvarna sög på våra fingrar, dom var så goa så >.<
Sen hästarna självklart, Johanna trodde att vi aldrig skulle få med mig hem efter en rundtur i stallet, visst blev man sugen på att stanna!
Sicken skola, Lillerud. Jag skulle faktiskt vilja gå där, men det var en lektion som började klockan sex på morgon.
Hm..jag går nog kvar! :D Haha

Sedan när vi eller jag kom tillbaka till skolan, var det dags för rådstuga. Det vill säga, elever och föräldrar få gå runt och prata med olika lärare om hur man ligger till i olika ämnen. Ganska ok, trots allt.
Hade inga IG:n ;)
Blev väldigt glad över att höra om kemin och historian! =) Så de liksom förgyllde hela dagen, nästan.

Sen när jag kom hem, hoppade jag i duschen, man luktade som en hel ladugård. ^^,
Spelade lite, gick upp till 35. Hehe...

Det enda som var lite synd var att jag och Mr.M (i vanlig ordning) inte hann umgås så mycket idag.
I allafall tyckte inte jag det, vet inte om de samstämmer med honom.
Han bad mig trots allt att sova över hos honom i morgon. Skojs =)
I morgon är det onsdag, veckan vänder. Lill-lördag, eller som Mr.A säger lilla-**ttslickar-dagen. >.<
Såna ord benäms inte här!

Ska hoppa i sängen nu...eller ska lägga mig i sängen nu. För att sova. =) Kort-lång dag i morgon.
Alltså börja tidigt - sluta tidigt!

Puss//Karin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu