En stillsam dag.

Tja, en stillsam dag, men en rolig helg. :)

I fredags gjorde jag ingeting (dom som läste bloggen från den dagen vet, ni andra läs om ni är intresserade)
Men sen i lördags så åkte jag som sagt till Mr.M. Vi skulle mysa :D
När jag kom dit, så ville jag gå ut och gå, eftersom det hade snöat så mycket, och snö är kul!
Men, han ville inte, för han hade skottat sa han, så han skulle duscha.
Jag fick väl gå med på det då, eftersom det är hans vecka och allt. Sen så tyckte jag att vi kunde hyra film, och det tyckte han med så vi gick till Happy Station och hyrde : Tomten är far till alla barnen (hans val, men jag gillar den)
och Linas kvällsbok (mitt val, och han var lite småsur)
Sen när vi kom hem skulle vi titta på dom, men blev lite avbrutna för hans föräldrar ville att vi skulle bada bastu. :)
Ganska varmt, men mysigt. Han fick öl, och jag fick se på! >.<

Sen skulle vi återigen försöka titta på filmen (Linas kvällsbok blev det först) men då var det mat, suck!
God var den iaf, men sen kollade vi äntligen klart på filmen, och han tyckte om den. =) Han sa även att jag ska få välja fler filmer i fortsättningen ;)

Rolig helg =)
Idag ville jag ha pannkakor, men de är ju omöjligt att få som man vill när de inte är ens vecka >.< Äf Än Y Säta!
Fnys...


 Den var bra!
                                                image84
                                                Här har dom julmysigt ;D


Puss/Karin
                             

Postat av: Lina

ja :D det var dina föräldrar som var på besök =D haha

2008-02-04 @ 00:33:17
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu