Flåt!

Förlåt, förlåt...flåt!

För att jag inte är världens bästa blogguppdaterare.
Men, jag glömmer det, när sitter vid datorn. Tänker att nu ska jag banne mig skriva ett inlägg! Men så blir klockan för mycket och jag sussar sött i min säng.
Doh! >.<
Men nu  skriver jag..:)

Har i och försig inte hänt så mycket i veckan.
Kan berätta att igår köpte jag nya skor =) Haha, ska använda dom idag, när jag ska till kil. I detta snöväder.
Men, jag säger bara: Hellre snö än regn. Mycket mycket hellre snö än regn.

Igår var en förskräcklig dag. Dumma väder, dumma trasiga Turkiet-skor. >.< Fnys!
Skönt att Den dagen är över iaf.
Hade en dag bara för mig själv igår. Tänkte att jag skulle mysa, med chips och lets dance, sen första avsnittet av nya hjälp. Men, som sagt, det blir aldrig som man tänkt sig!
Istället skiftade jag mellan datorn och tvn. Missade vem som vann lets dance, vem som åkte ur, missade hela hjälp, och endast två chips fick jag i mig. Fnys >.<

Aja...bättre lycka nästa gång, eller?
Idag ska jag iallafall hem till Mr.M. Han sa att vi skulle mysa och sånt, :) Nice!
Kanske kan ta med mig chipsen?! ^^, Hahaha
Nej, nu ska jag kolla vem som åkte ut lets dance på aftonbladet.se, sen ska jag hoppa i duschen, sen blir det ringa pappa och smöra om skjuts till Karlstad! :)

Puss//Karin



Jag och Lina för några år sedan på liseberg. Tror detta var -03!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu