Oh what you say!

Haha, en rolig liten filmsnutt som jag allitd har lika roligt åt! Mohaha :)

Nu till min dagsrapport.
Började för tidigt i dag, hela halv nio. Med geografi i tre timmar. Mysigt, men kul!
Sen hade vi historia, men våran liberalgrupp lever inte upp till sitt mytomspunna rykte.
Det var två borta från våran grupp (fulltaliga 7), så nu kunde vi absolut inte jobba, vi kunde bara sitta och stirra. Prata, och småbråka.
Jajamän, individen är INTE stark, kom ihåg de ;D
Sen så skulle jag gå upp till miljökunskapen, och jag började fundera lite när lärarn inte var där, eftersom han praktiskt taget bor i de klassrummet, men nu var han inte där. Skumt.
Tack Johanna och Julia, att ni kom förbi och berätta att det var inställt :)
Så, istället flyttade vi fram våran välbehövliga kemilektion en timme. Så det hela resulterade i att jag slutade halv tre istället för halv fyra.
Och jag slapp vänta i stan i en timme på en knöfull buss, nu stod min buss där redan när jag klev av stadsbussen!
Vilken bra dag. :D:D
God mat var de också, och man hade någon att prata med. Friida och Wicky kom och joina =)
Jag gillar såna här bra dagar!

Enda dåliga var att Mr.M hade blivit dålig, och inte orkade komma till skolan.
Älskade skatt, hoppas du kommer i morgon, fast mest av allt hoppas du blir frisk! =)

Vill utomlands, vill resa...>.< Inte mer än 190 dagar kvar till Greece :D Mumma!

Här kommer bilder från mitt drömresemål! BORA-BORA! (Som en gång vart svenskt, fnys att vi valde skåne ist :P)








Det här är Kroatien, men det ser underbart ut ändå :)





Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu